به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

...

ناتانائیل:

ای کاش اهمیت در نگاه تو باشد نه در آن چیزی که به ان می نگری.

(کتاب مائده های زمینی اثر آندره ژید)

نظرات 6 + ارسال نظر

سلام

کامنت پرمهرتون ( متن کامنت رو در زیر قرار میدم ) ، به علت حذف شدن اون پست ، بی پاسخ موند ، منو ببخشید از این بابت .
از لطفی که به این کمینه داشتید ، سپاسگذارم .

امیدوارم حالتون خوب باشه و شاد و سر زنده در کنار خانواده ی محترم ، اوقات خوشی رو سپری کنید .

پایدار باشید ، خواهر عزیز .



کامنت شما :
"
سلام
حالتون خوبه؟
به نظر من اسم این روزا رو بذارید
خاطرات شیرین
چون وقتی بعد ها این عکس ها دیده بشه
لبخند های شیرینی روی صورت همه شما جلوه گر میشه


امید وارم همیشه شاد باشین هر جای ایران که هستین

راستی از این که دیر به دیدنتون اومدم معذرت
"

:-)

Reza 5 تیر 1389 ساعت 11:46 ب.ظ http://rahva.mihanblog.com/

سلام ...
خیلی خوشحال شدم که کامنتتو بعد مدت ها دیدم ...
والا من شرمنده که زودتر نتونستم بیام ... یکی دوبار اومدم ولی نمی دونم چرا کامنت نذاشتم ... در هر صورت ببخشی ...
شانه هایت را برای گریه کردن ..
نه ...
تکیه کردن
دوست دارم ...
بی تو بودن را برای
با تو بودن ....
نه ...
بی تو بودن را
...دوست ندارم .

الهی ....

سلام
عزیززززززززززززززززززززززززززززم
مرسی:-)

بابا 6 تیر 1389 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام عزیزم....
سرگذشت منو خوندی حتما.....ببخش که یه دفعه گم شدم.....خوشحالم که هستی...

سلام بابا جونم
خوندم چی شده
خودتو ناراحت نکن بابا
همه چی درست میشه بهت قول میدم
بدی به من نکردی که ناراحت باشم و بخوام ببخشم

منم خوشحالم که برگشتی بابا جونم

هنوزم بابای ناز خودمی

بابک خرم دین 6 تیر 1389 ساعت 07:22 ب.ظ http://www.ashtaad.blogfa.com

درود :
من در وبلاگم درباره دو مذهب متفاوت در دین زرتشت توضیح دادم . لطفا" این توضیحات رو بخونین و بگین به نظر شما کدوم یکی از اونها مذهب انهرافی است.

بابک خرم دین 6 تیر 1389 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.ashtaad.blogfa.com

شرمنده اشتباه املایی در کلمه انحرافی اشتباه در تایپ بود

درود
به دیدارتون میام و حتما براتون کامنت میذارم

صابر 24 تیر 1389 ساعت 10:43 ب.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

اری مینا جان این جمله بسیار زیباست... و چقدر تاثیر گذار.

به نظرت چقدر تنوستیم این دید رو داشته باشیم؟

نهایت تلاشم رو کردم که این جوری باشم
هر چند گاهی نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد