به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

بی تو ...

من که همیشه عاشق اهنگ ها و القای احساس   توی اهنگ های قمیشی  بودم

این اهنگ بهترین لحظه ها رو برام ساخت با اولین بار شنیدن 

باز هم همون احساس که اهنگ همترانه به من داد 

ولی هزازان بار قویتر 

 باورم نمیشه که بازم دارم گریه میکنم  

» ترانه : بی تو
» خواننده : سیاوش قمیشی
» ترانه سرا : شایان جعفر نژاد 
» آهنگساز : سیاوش قمیشی
» تنظیم کننده : خشایار احمدی

دو دریچه دو نگاه دو پنجره دو رفیق دو همنشین دو حنجره
دو مسافر تو مسیر زندگی دو عزیز دو همدم همیشگی

  * * * * *

با هم از غروب و سایه رد شدیم قصه ی عاشقی رو بلد شدیم
فکر می کردیم آخر قصه اینه جز خدا هیچکی ما رو نمی بینه

  * * * * *

دو غریبه دو تا قلب در به در دوتا دلواپس این چشمای تر
دوتا اسم دو خاطره دو نقطه چین دوتا دور افتاده ی تنها نشین

  * * * * *

عاقبت جدا شدن دستای ما گم شدیم تو غربت غریبه ها
آخر اون همه لبخند و سرود چشم پر حسادت زمونه بود

  * * * * *

دو غریبه دو تا قلب در به در دوتا دلواپس این چشمای تر
دوتا اسم دو خاطره دو نقطه چین دوتا دور افتاده ی تنها نشین

نظرات 7 + ارسال نظر
امیر دهنوی 26 تیر 1389 ساعت 01:15 ب.ظ http://www.linknegar.com

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم.

صابر 27 تیر 1389 ساعت 12:13 ق.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

سلام مینا جان....

نمی دانستم شما هم سیاوش را دوست دارید... خیلی عجیب است من هم دیروز پستی در این خصوص گذاشتم

ویدیوشو دیدی؟؟؟

اره محشره


من از ۷ یا ۸ سالگی اهنگهای قمیشی رو دوست داشتم
میتونم بگم با اهنگ ها و شعر هاش بزرگ شدم

ر.جنکی 28 تیر 1389 ساعت 05:04 ق.ظ http://fly.blogsky.com

سلام.

خیلی قشنگه این آهنگای سیاوش

بله که قشنگه

دارا 29 تیر 1389 ساعت 10:14 ب.ظ http://happyguy.blogfa.com

سلام
چطور مطوری موتوری؟
منم از سیاوش قمیشی خوشم میاد
آهنگ های با معنی هستن
آپم یک سر بزن
بای تا های

سلام
الان میام

بابک خرم دین 30 تیر 1389 ساعت 09:32 ب.ظ http://www.ashtaad.blogfa.com

درود
من در وبلاگم درباره چگونگی پیدایش جهان پس از مرگ در ادیان مختلف نوشتم لطفا" آن مطالب را بخوانید و بگویید نظر شما در این باره چیست
با تشکر[گل]

یک دوست 1 مرداد 1389 ساعت 11:21 ب.ظ

من نمی‌‌دانم که عادت کرده ام،
یا که دوست دارم
روز‌های بارانی را
تارهای عنکبوت، گوشه و کنار خانه را
و رسالت گلهای مصنوعی کنج اتاق را
اما می‌‌دانم که،
برای دلتنگی‌های گل سرخ دلم می‌‌سوزد
برای آن نردبان شکسته
و برای تنها یی مترسک

من نمی‌‌دانم که دوست دارم
یا که عشق می‌‌ورزم
به صدای نفس‌های پنجره در تیرهٔ شب
به بهار دادن نارنج
و به گردش چشم‌ها در باغ رویا
اما می‌‌دانم که عادت کرده ام
به پر حرفی‌ گنجشک‌ها ی سرگردان
به شنیدن روزانه، خبر مثله شدن دنیا از رادیو
و به دیدن شلوارها ی وصله دار
اما می‌‌دانم و ایمان دارم،
که عشق می‌‌ورزم،
به صداقت کبوتر
به تپش‌ها ی قلب دوربین
به طنین گل واژه‌ها در گلو
به رقص موزیک در سلول‌ها ی تن
و به کفش‌ها ی قدیمی‌ ام

علی.م 19 دی 1391 ساعت 06:54 ق.ظ http://ashiane313.blogfa.com

گریه کن گریه کن گریه قشنگه

گریه کن گریه کن گریه مرهم دل درده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد