به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

هوای تو

از کجا باید شروع کرد کرد
قصه ی عشقو دوباره 
با زمین خیلی غریبم با هوای تو صمیمی
دیده بودمت هزار بار تو یه رویای قدیمی
به نگاه چشم گریون یه فرشته رو زمینی 
چشامو به روت می بندم تا که اشکامو نبینی

با تو فریاد یه عمر و و و میکشم تا اوج باور 
دلای آبی همیشه میمونن بی یار و یاور 
از کجا باید شروع کرد قصه ی عشقو دوباره 
تا همه بغضهای عالم سر عاشقی نباره 
از کجا باید شروع کرد قصه ی عشقو دوباره 
تا همه بغضهای عالم سر عاشقی نباره
نباره ه ه ه 

غربت ارزوهامون دل طاقتو شیکونده 
نگو تو شهر حقیقت واسه ما جایی نمونده 
نگو دیره واسه گفتن سهمم از دنیا همینه 
که تو تنهایی شبهام کسی اشکامو نبینه/ کسی اشکامو نبینه
از کجا باید شروع کرد قصه ی عشقو دوباره 
تا همه بغضهای عالم سر عاشقی نباره 
از کجا باید شروع کرد قصه ی عشقو دوباره 
تا همه بغضهای عالم سر عاشقی نباره

از کجا باید شروع کرد کرد
آ آ آ آ آ آ آ آ آ

نظرات 2 + ارسال نظر
Noshin 9 مرداد 1389 ساعت 01:22 ب.ظ http://www.nicepack.ir

سلام عزیزم وبلاگ بسیار زیبایی داری . منم مجموعه های آموزشی خوبی تو سایتم دارم . خواستی یه سر بزن . راستی من هر روز بهت سر میزنم . موفق باشی

آمان عکافزاده 11 مرداد 1389 ساعت 06:54 ب.ظ http://www.25wonders.mihanblog.com

وب خیلی قشنگی داری
می خواستم با هم تبادل لینک کنیم
من شما رو لینک کردم اگه هم شما خواستین من رو لینک کنید با اسم ( دنیای دانستنی های جالب لینک کنید)
خیلی ممنون !!
راستی به وب من هم سری بزنید !!

www.25wonders.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد