به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

دست تو

باز هم گرفتن دست های تو

همون حس خوب قدیم 

توی این لحظه هاست که دلم میخواد چشمهام رو ببندم و فقط صدای تو آرامش بخش لحظه های ما باشه 

سکوت کنم و فقط تو حرف بزنی  

حتی اگه از دوست داشتن نگی

حتی اگه بگی من دیونه هستم 

یا این که اخم کنی و بگی اگه گریه کنی دیگه نمیام ببینمت

 

نظرات 2 + ارسال نظر
! 23 مرداد 1389 ساعت 07:47 ب.ظ

دست کی اونوقت؟

یه دوست که برای من خیلی عزیزه
کسی که توی لحظه های سخت زندگیم کنارم بود و خنده های اون شادی لحظه های من بوده و هست

احسان 27 مرداد 1389 ساعت 02:00 ب.ظ http://golhayepaizi.blogfa.com


دعوت به همکاری
بمنطور تولید مجدد برنامه گلها از کلیه هنرمندان که در زمینه فوق تمایل به همکاری دارند دعوت بعمل میآید مارا دراین مهم فرهنگی یاری فرمایند
درمورد دکلمه و اعلام برنامه الزام به حضور مستقیم برای خانمها نمیباشد و کار میکس و افکت گذاری درصورت لزوم بدون حضور مستقیم قابل انجام خواهد بود و درصورت تمایل به حضور هنگام ضبط بهمراه یکی از اعضای خانواده خواهد بود
متن آگهی فراخوان در وبلاگ موجود میباشد
از مدیران محترم وبلاگهای مرتبط با موسیقی درخواست میگردد مارا در انجام این مهم فرهنگی با انتشار آگهی فراخوان یاری فرمایند
با تشکر

گلهای پاییزی
http://www.golhayepaizi.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد