به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

به آسمان بگو...

گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است

نمره

 دیشب واسه همه دوستام یه سوال فرستادم که اگه بخوان به  چهره / تیپ/ هیکل و اخلاق من از 1 تا 10 نمره بدن  چه نمره هایی رو به من میدن

یه نظر سنجی جالب بود برای خودم و این که دیگران چه نظری دارن 

نفر اول 

به ترتیب

 16 البته الان میگه که نمره اول رو به 18 تغییر میده

18

19

15

 

نفر دوم

به همه نمره منفی یک داد

نفر سوم گفت به نظر من مهم اینه که اخلاقت 10  رو میگیره 

و.... حدود 14 نظر متفاوت دیگه

نتیجه این که به نظر دوستان یه ادم محبوب / گاهی اوقات بد اخلاق/ بعضی وقتا بی اخلاق

از نظر بعضی زیبا و بعضی معمولی و بعضی از دوستام هم بی ریخت

 و کلی نظر متفاوت دیگه

من که واقعا از صداقتی که داشتن لذت بردم

مرسی به خاطر همه مهر و لطفتون به من

نظرات 2 + ارسال نظر
علی 30 اردیبهشت 1390 ساعت 08:56 ب.ظ http://isaacahmadi.mihanblog.com

سلام

مطالبتون رو خوندم و لذت بردم

به روزم با آلبوم " بر نمی گردی " با دصای اسحق احمدی

شما رو به شنیدن این آلبوم بسیار زیبا و متفاوت دعوت می کنم .

منتظرم :)

شاد و موفق باشین

سلام
حتما به دیدارتون میام

[ بدون نام ] 2 خرداد 1390 ساعت 12:50 ب.ظ

چشم در چشمانت .. تو را مینگرم ... دستانم ناتوان و زبانم قاصر برای تو می نویسم ...

امشب ، من و تو ...

کاش کمی و فقط کمی کوچیکتر بودم تا طلب کردن دامن و آغوشت شرمی نداشتم ...

کاش اونقدر کوچیک بودم که صدای لالاییت خوشترین صدای زندگیم میشد .

سالها و سالها روزهای خوش و ناخوش کنار هم ، با همه تلخی هام کنار اومدی ...

کاش چشمامو می بستم و روبروت قصه همه این سالها رو برات می خوندم و تو از سالهای شیرین بعد برام قصه بخونی .چه خوبه که هستی . تو هر چی بگی خدای مهربونت رد نمیکنه

بهش بگو که تا من هستم تو هم باشی ...

روزت مبارک ..

الهی ....[گل]




مرسی رضا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد